Friday 26 August 2011

     Pagi neh aku pergi sekolaa macam biasaa -,- pukul 7.30, datang lambat takpe sebab hari neh ada bacaan yassin dekat surau. datang dalam hujan ! sejuk weh :( apa lagi bila da jumpa kawan kawan, perangai mula la na bergossip. hehe. aku masuk surau hari neh dengan senyuman . kenapa ehh ? aku happy ker ? huhu-.- no comment ! haha. hawau fathin semalam yeye suruh aku dgn erin datang tapi dia pulak yangg ta datang. hmm-.- mesti bangun lewat. haiihh, apo na jadi. lepas habis baca yassin, ada sportcheck. siap kena beratur. nasib baik aku ta bawak bahan terlarang. takde pape yang terkantoi, cuma erin sorang jelaa yang ta pakai scarf. laa tuh pun kena tahan, dashyat :/ keluar je surau aku cari kasut aku. lepas tuh, dak si myra dengan si teya tarik aku main hujan , gilo apa ! tapi macam best jee. aku join ler. habis basah kuyup satu badan. haha. best kalu kita tahu hargai apa itu erti persahabatan. lima minit kemudian, erin pun join sekali. haha best gila pagi tuh. jadi budak budak balik :)

      sampai kat class jee, ustazah shafinaz ta masuk ta tahu laa sebab apa. bebas laa aku dgn buddies aku ! aku, erin, teya, myra, merayau satu sekolaa. takde kerja na buat. hehe. banyak story aku cite kat erin, tapi ta payah cakap laa apa aku cerita. malu laa -.-'' best dapat kurung si myra kat dalam bilik sejarah tadi, haha. padan muke ! macam orgg gilaa dia hentak pintu. kakakaa~

      waktu sciene, kena belajar. lemah nye -.- tapi kitaorgg neh pandai berlakon. haha. habis cikgu tuh kena tipu. lalalala~ aku dengan si myra belajar smbil lagu guna earfone. haha. best best ! berangan sekejap. loceng berbunyi menandakan waktu rehat . sebelum keluar lab, kitaorgg sempat salam cikgu noraini walaupun dia tuh seorangg guru yangg membosankan, and ucapkan selamat hari raya. hehe. na jadi calon pelajar cemerlang laa katakan.


       waktu rehat takde pape na buat. duduk lepak dalam class jee. lepas habis waktu rehat, kena pergi dewan sebab ada majlis khatam al-quran dan sumbangan hari raya untuk anak anak yatim -.- masuk dewan je aku terdengar lagu cinta muka buku. haha. shitttt ! teringat laa . best dengar budak budak baca quran. mendayu dayu jee. tenang rase. haha, da nak dekat balik tuh, aku sakat laa dak si teya. sampai melatah. haha kelakar. lepas tuh suma sakat aku balik. arrggghh~ geram tapi bahagia ! :) lastly, sesi berjabat tangan dengan guru guru dijalankan, sume cikgu aku salam. ''SELAMAT HARI RAYA CIKGU" tuh laa ayat yang aku ucap kat semua cikgu. daa macam orgg jepun pulak. hehe. keluar je dewan, ada pengawas da tunggu. cikgu suruh kawal budak budak kod. haha. rasa macam jalan atas red carpet jee, ahaha. perasan -,- ontw na jalan ke pintu pagar, mula la si myra neh bt laa perangai dia yang tah pape uh.''CAT WALK MENGGIGAL'', sume gelakkan dia. haha. tapi best . aku suka macam neh hari hari. kan bagus kalu hari hari mendatang aku macam neh. senyuman ta pernah lekang di bibir :) *ilovemybuddies.

No comments:

Followers