Saturday 27 August 2011

     Haha. hari hari mendatang aku da semakin menggembirakan laa! tuhan dah makbulkan doa aku kot. malam semalam punya cerita, kita berkenalan hanya dalam laman muka buku ! si FS ajak aku keluar. hehe. mula mula malu, hahaa. best laa jugak keluar dengan dia, si fathin pun follow sekali. org nya kecik kecik je tapi comel, hehe. kecoh jugak kak nyot neh, ahaha. btw, thanks ye FS belanja minum :) nice to know youu.

     pagi neh aku bangun tidur pukul 11.15pagi, bangun bangun jee kena sidai baju, tak sempat na mandi. hmm-.- tanpa banyak cakap aku sidai jela, lepas tuh kena pasang langsir, dak along paksa. buat sebab terpaksa. hari neh na g berbuka luar dengan kawan kawan aku yang tersayang,pukul 4 karang. harap harap jadi laa~

No comments:

Post a Comment

Followers