Tuesday 6 September 2011

SELASA 06 Sept. 2011

Awal awal myra, erin dengan fathin da tepacak tunggu aku kat pintu pagar sekolaa-.- aku jalan saing ngan diaorgg masa na pegi tapak perhimpunan, masing masing ta sabar na gossipp, haha. macam biasa laa kena tadah telinga dengar cikgu membebel kat sana, benak arggh -,-


        Masuk jee class terus buat gossip, bangang bangang je kan, sorry ar terrgumpat pasal kau lak emy :D fathin cita dia nampak emy kat eye on, aku malas na dengar ler~ buat karangan lagi bagus. BM cikgu ta mengajar sangat sebab mood dia tak okay. kesian myra kena duk luar class sebab ta siap homework semalam, sabar ehh sayang, haha sume gelakkan dia. nak nak dak rahman. paling over ! masa ketiga masa ekonomi, waktu cikgu hairullah. kitaorgg belajar pasal bab form 4, keluk permintaan, penawaran dengan keseimbangan pasaran. best belajar dengan cikgu neh, tak cepat bosan, tapi na last last masa dia tuh rasa mengantuk memang ada. da bosan lah tuh agaknya kan :)


      Rehat ! makan mee tomyam jee kat kantin, da lama tak makan kat kantin sejak bulan puasa hari tuh , rindu rasanya macam rindu aku kat dia, hehe. masuk jee class belajar macam biasa. Pukul 2 kena masuk class tambahan, haha. hari neh aku dengan erin first time masuk class tambahan, erin kata kena beli nombor -.- gile ker ? haram kod. semua merungut sebab na balik cepat, fathin pulak kesian sebab demam tadi, kitaorgg hantar dia kat bilik guru. badan dia panas cam air yang tengah mendidih, hehe. masuk class tambahan best, cikgu ajar buat ayat gabungan . macam macam laa~ balik pukul 3, tapi cikgu cakap sape siap awal, boleh balik awal. hehe sume buat cepat cepat. 2.45 cikgu lepaskan kitaorgg. yeayy balik !!!!!!!!!


      Balik rumah terus makan, ta sempat na tuka baju sebab da lapar sangat. hehe :) mama masak sambal kerang dengan sayur kesukaan aku . berselera makan, lepas mandi makan sume, online jap. takde pape yang menggembirakan pun . pukul 4.15 erin datang, ajak g rumah amoy sebab ada buat makan makan, hehe. aku suka kalau ada makan makan neh . pantang dilawe . sampai jee rumah amoy, budak budak neh da ada da, benda first aku buat dulu salam dak amoy . lepas tuh tangkap gambar, tunggu ehh nanti aku upload, haha :) muka macam apa tah masa tuh, arghh bior ler bukan ada orgg sayang pun sekarang neh , ada aku kesah, lantak laa :D makan mee gorengg jee tapi sedap -.- 2 kali aku tambah . aku pilih udang + kerang jee, jahat ehh aku -.- balik kul 5:30, lepak kedai erin jap, pastuh balik tidur -.- zzzzzzzzzzzzzzzz~

No comments:

Post a Comment

Followers