Wednesday, 24 August 2011

agak lama jugak aku diamkan diri. hari hari mendatang, macam takde makna bagi 'AKU' . bosannya kat sekolaa tadi -,-cikgu zizan asyik cite pasal benda tah pape je. huh, malas nak dengar ! layan perasaan sendiri lagi bagus. berangan adalah perkara paling baik untuk dilakukan. hahaha :) sakai -.- sejak takde ikatan lagi, rasa mcm ada sesuatu yang besar da hilangg. terasa kesunyian yang amat sangat. huh, takde jodoh. bak kata dia "kalau ada jodoh, ada la kita mur",hmm -.- biarkan jela . malas na semak kepala. apasal ta leh lupa kan dia, pdahal dia da buat aku mcm s***! sorry fasting month . mmg tanak fikir pasal dia, entah kenapa pale otak neh asyik fikir je, bodoh seh aku -,- *terimalaahakikat.

      First day, pakai tudung pegi berbuka rumah cikgu rosnah, kelakar kan :D tak berapa na best sebab dak buffalo takde. hihihi~ tujuh org je datang. erin, fathin, teya, man, coki, mizi (pak dara) termasuk aku, hahaa :) bosan tapi kitaorg sempat lepak dgn MHM *exboyfiefathin. handsome gila bapak ! patutlah fathin sayang :) btw thanks ye nyot tolong bawak pegi beli ais -,-

       Hari isnin + selasa : katakan tidak kepada sekolaa, malas gila na sekolaa. dua hari pontengg berturut turut -,- demam + hujan ! tengah syok syok main gulinguling , erin call ajak pegi teman beli baju raya . tanpa banyak cakap, aku follow jela. tak ramai sangat "kumbang" sebab hari selasa hari persekolahan . haha :) lepas balik , teringat balik kat 'dia'. huh -,- suatu peyiksaan. lepas daripada tuh, aku ta perna contact dia lagi. takut kalau kalau perasaan sayangg mula bertambah. airmata gugur lagi :'(

    at this moment, i'm not interested with any guy although it's youu :) sebab dia da ajar aku apa itu erti dan sakit putus cinta :( kalau dunia neh aku punya, aku akan wujudkan semua wanita bertudung supaya "mereka" ada tempat dalam setiap hati si jejaka :)
Ada sesetengah orang berpendapat, perempuan merokok adalah perempuan sosial yang tidak layak dijadikan isteri ataupun menantu. Aik? Haha. Bagi aku, janganlah sampai macam tu sekali.Apa ingat perempuan sosial, merokok, kaki clubbing tak boleh berubah ke arah kebaikan? Boleh, percayalah. Dengan bimbingan seorang lelaki, insyaAllah. Who knows kan? Tapi, kena siap sedia tahap kesabaran setebal mungkin lah. Sedangkan pelacur pun boleh masuk syurga :)
    
      *ayat apa aku guna neh , ayat buat essai laa kod :) haha. pratikkan ayat ayat di atas untuk memantapkan lagi karangan anda, sekian .

Followers