Saturday, 10 September 2011

Kau fikir kau sape ha !

    kau fikir kau bagus ker, kau sape nak cakap aku sundal-.- mak bapak aku pun ta pernah nak cakap aku sundal. na sekolaa kan aku konon, sekolaa kan ler kawan kawan kau dulu. cakap tak serupa bikin laa kau jantan. suka hati aku la na keluar dengan sape. bukan susah kan kau pun. aku akan ingat apa yang kau cakap kat aku, aku takan lupa seumur hidup weh. couple dengan kau dulu perkara paling bodoh yang aku buat aku rase. thanks sebab kau da buat perasan sayang aku kat kau hilang sekelip mata macam tuh je. aku benci kau sekarang emy !!!!!!! neraka tempat kau babi.

Followers