Friday 8 July 2011

student 5 ALG 2011 :)

PART II : al kisah bermula , "FAHMY' monitor class kami , hahaa :D orgg nya pendiam tetapi diam diam ubi berisi . macho tapi nerdd ! macam SAYA~ next 'HAMIZI' a.k.a PAK DARA . wakakakakakakaa~ budakk neh mmg macam sial , mulut longkangg punya olangg . bajet JAMBU ! apa pun cannot lahh mamat neh . adudu dalam class twenty four hours bergaduh dengan si NAZIRAH . haaa , ini pula lain story nya . NAZIRAH neh muka mmg tip top . tetapi mulut laser ! pedas mulut dea neh . ta tahu laa macam mana BF dea leh tahan . apa apa jela . asal kan bahagia . kalu kauu asik bergaduh je , haiihh alamat nya...... 'SHAUQI' , mamat neh mmg suka menganjing perkara yangg tahh pape je , kening dea terangkat ala ala kening degawan gitu . hahaaa :D nakal plus plus . tapi satu perkara yangg saya tabik kat dea , dea neh walaupun macam tuh , homework semua complete walaupun copy and paste . huhuuu -,- aku mmg suka story pasal budak yangg bernama si RAHMAN neh , walaupun gemokk tapi comel aww , macam teddyy ! dea kadangg kadangg macam sial . hobi dea suka mengutuk . agak nya mak dea ta ajar adab kodd , kikikikikiiii~ SYUK nama panggilan budak budak . dak syuk neh kulit dea agak gelapp tapi time senyum bukan main manis lagi , aduhai terpikat nya , tapi naseb baik ta terpikat , heheee~ sebab saya dah ada emy ismail . REDZWAN a.k.a wan tonet , budakk nehh funny sikit , ex sape ehhh ??? sape makan chili dea terasa pedas nya . bab kutuk mengutuk mmg num one . tapi bab belajar jangan cakap laa , mmg bukan saingan saya , hahaaa~ dulu dea nehh pernah couple ngan ERIN iaitu BFF saya . kesian erin hampir setiap hari diri nya dipukul , apatah lagi mendapat hinaan dan kutukan yangg dasyat daripada BF nya itu , kesian !!!! tapi alhamdulilllah dea orgg dahh break sekarangg and erin pun dah jumpa someone yangg boleh bahagia kan dirinya . siapakah lelaki tersebut ? masih menjadi persoalan yangg tidakk terjawab hingga kini , biarlaah rahsia~ AIDIZAN ! aidi boleh syukk pun bolehh , huh ini lahh dea bouncer class kami , tapi berlainan sikit , BOUNCER neh tasuke cari pasal dengan orrgg lain , da jadi terbalik budakk budakk pula yangg buli dea , kesian kesian ! FATHIN , my BFF , dea salu ta datangg sekolaa , haiihhh apa lahh kauu na jadi ten , ingat laa masa depan sikit . surat amaran yangg kedua da sampai rumahh , agak agak nya bila laa surat gantungg sekolaaa na sampai kan kan . fathin neh lawa + comel gila gila . suka tengok face dea . hmmm =,= baby face lahh kate kan . arggggghhh~ DYRA ABDULLAH , wanita yangg kini semakin hari semakin tersisih . aku pun ta tahu laa apa sebab nya dyra gaduh ngan classmate yangg lain , malas na amek port laa~ biar laaa dea . tapi masam masam muka lama lama pun ta bagus juga kan kawan kawan ??? UMIE laa yangg selalu menjadi pendengar setia dikala dea memerlukan . nasihat saya kepada classmate saya berbaik baik laa semulaa , sedang kan nabi ampun kan umat , inikan pula kita sesama manusia . FATEHA , ini perempuan mulut pun laser jugakk , adudu ta tahan saya na menadah telinga dengar maki hamun dea neh , bingit tahu !!! harapp harapp dea baca blog neh and tak ulangi kesilapan lalu -,- dea neh saingan saingan dalam class , mmg teror accountingg , sampai saya pun ta terlayan . hahaaa :D whatever laaa . MUNIRAH anak YB neh mmg ta ingat na belajaa langsungg , busy dengan BF dea si sonnyy iskandar tuh , alahai orgg pun ada BF laa jugakk , ingat belajaa jugakk~ saya suka budakk neh dalam class , MYRA MUCHUK , hahaaa . myra neh mmg boleh masuk raja lawak laa . dengar nama dea je da leh ketawa . haaaaa~ dea selalu kene droppp ngan classmate yangg lain, kesian tengokk dea . tapi bab bab gossipp mmg bagi dea , cara dea macam jantan sikit , agak kasar !! sorry to say laaa , dea neh bajet cute sikit . wakaaakaaaa~ SINANA ^^ , no comment ! bajet stacy laa kauu . malas aku na story pasal kauu bahhh . SHEERA AZIZ , budakk nehh bolehh laa , na kata lawa pun tidak , burukk pun tidak . boleh laa drpd tade kan . AMOY , agak gedikk sedikit , tapi bagi saya banyakk kodd , hahaaa , jahat nye saya ! mulut !!! SHEERA KAMARUDIN a.k.a kemekk , pendiam , senang bersahabat dengan nya , ta banyak songehh .ASYIKIN ^^ , minah neh aku ta tahu laa ,  bajet ashiteru kodd , mampuss aku kalu dea baca , mesti masam muka ngan aku nanti . aduduu lantakk kauu laa . ini saja laa yangg mampu ku cerita , naik lenguh daa jari jemari neh ha . thends~ <3

No comments:

Post a Comment

Followers